شیپور پاسخگوی نیاز شماست
نوشته شده توسط : ali

شیپور پاسخگوی نیاز شماست

 
 

از دیرباز همواره ارزشمند ترین سرمایه زندگی برای همه انسانها وقت و  زمان آنها بوده و این ارزشمندی امروزه نیز همواره به قوت خود باقی است و این امر به این معنا است که همه مردم در زندگی پرمشغله وشلوغ امروزی تمایل دارند امور روزانه خود را در کمترین زمان و به سریع ترین نحو انجام دهند . خرید کردن همواره یکی از امور مهم و غیر قابل اقماض در طول روز برای هر شخصی در هر عصر و زمانی بوده است و همه مردم خواهان این هستند که خرید خود را سریعا انجام داده و از اتلاف وقت بپرهیزند . این روزها با پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات شبکه جهانی اینترنت رو به رشد است . با ترویج اینترنت در جامعه سایت هایی در زمینه های مختلف پیدایش یافته اند . یکی از انواع زمینه های کاری که سایت ها در آن فعالیت میکنند خرید و فروش است .


در این مطلب قصد داریم سه نمونه سایت تخفیف گروهی را به شما معرفی کنیم . سایت های تخفیف گروهی گامی مهم و ارزشمند  جهت کسب و کار اینترنتی میباشد . سایت های تخفیف گروهی ، کالا و خدماتی را برای مدت محدود با تخفیف بسیار بالا در سایت قرار میدهند . در صورتی که تعداد مشخصی از افراد ، آن کالا یا خدمات را خریداری نمایند ، آن تخفیف به خریداران تعلق می گیرد. یکی از سایت های معروف و بنام تخفیف گروهی سایت 5040 میباشد . سایت 5040 یکی فروشگاه اینترنتی است که خدمات ارزنده ای را به بازدیدکنندگان خود عرضه میکند . این سایت همچنین حاوی ویدئوهایی است که به معرفی کامل برخی از محصولات 5040 میپردازد .


سایت شیپور نیز از دیگر سایت هایی است که به کاربر این امکان را میدهد که خرید های خود را از طریق اینترنت انجام دهد و از اتلاف وقت حاصل از خرید اجناس جلوگیری نماید .  شیپور علاوه بر وبسایت که قابل مشاهده بر روی لپ تاپ  و کامپیوتر های شخصی است دارای یک نسخه اپلیکیشن اندروید میباشد . بواسطه این اپلیکیشن کاربردی ، کاربران میتوانند خریدهای خود را از طریق این اپلیکیشن در هر زمان و مکانی که تمایل داشتند انجام بدهند . بنابراین کاربران دیگر نگران دسترسی به لپ تاپ در مکانهای مختلف نیستند و میتوانند فروشگاه اینترنتی شیپور را در گوشی موبایل خود ، در اختیار داشته باشند .


از دیگر سایت های خرید که جز پیشگامان عرصه تخفیف گروهی به حساب می آید میتوان به سایت تخفیفان اشاره نمود . شما میتوانید پس از عضویت در این سایت پربازدید از خدمات این سایت بهرمند گردید . سایت تخفیفان هرروز هفته و به صورت 24 ساعته خدمات خود را در اختیار تمامی کاربران قرار میدهد . علاوه بر خدمات 244 ساعته ، سایت تخفیفان دارای کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام است که همواره آماده خدمت به مشتریان است . از طریق سایت تخفیفان شما میتوانید کسب و کار خود را تبلیغ نموده و به عبارت دیگر از طریق  این سایت پربازدید کار خود را رونق ببخشید . برای خرید از طریق سایت تخفیفان میبایست پس از انجام ثبت نام در سایت، اقدام به ورود کنید که کافیست روی گزینه ورود کلیک نموده و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.





:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: